אישום נגד תושב ירושלים ש'בזז' למעלה ממאה מזוזות

בנצי לייזרוביץ No Comments on אישום נגד תושב ירושלים ש'בזז' למעלה ממאה מזוזות

באישון ליל, בזז עשרות מזוזות ממפתן דירות מגורים בירושלים. עם סיום חקירת המשטרה, הוגש הבוקר על ידי התביעה המשטרתית כתב אישום נגד הנאשם במעשה. כך תועדו מעשיו במצלמת האבטחה

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חוקרי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים השלימו את פעולות החקירה כנגד נאשם, תושב ירושלים בשנות ה-40 לחייו, שנעצר על ידי בלשי המשטרה לאחר שגנב עשרות מזוזות מבתים בירושלים. הבוקר (חמישי), הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים לבית המשפט את כתב האישום בגין מעשיו, לצד בקשה לשחרור בערובה כספית ובתנאים מגבילים של מעצר בית.

מחקירת המקרים ועל פי עובדות כתב האישום שהוגש, בתאריך 25.4 ליל יום העצמאות, הגיע הנאשם אל מספר בנייני מגורים שברחובות- לינקולן, קרן היסוד ו-וושינגטון שבמרכז העיר ירושלים, שוטט בין קומות בניינים אלו ובתוך כך, תלש מזוזות רבות ממפתן דירות המגורים ונטל אותם לרשותו תוך שהכניסם לכיס מכנסיו.

מדיה: דוברות המשטרה
play-sharp-fill

ביום למחרת, לקראת הצהריים, דיווחו מספר בעלי אותן דירות מגורים על הגניבה ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת לב הבירה שהחלו מיד בחקירת המקרים תוך שבוצעו מגוון פעולות מקצועיות על ידם ועל ידי שוטרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים. במסגרת פעולות אלו ותוך שנאסף תיעוד הנאשם ממצלמת אבטחה בו נראה הנאשם מבצע את מעשיו, נודעה זהותו ונערכו סריקות ראשוניות לאיתורו. בתוך כך, לבקשת המשטרה מבימ"ש הוצא צו מעצר בהתאם ונעשו מאמצים לאיתורו המהיר של הנאשם.

ביום 30.4 אותר הנאשם בביתו והוא נעצר על ידי בלשי תחנת לב הבירה. בחיפוש שערכו בחדרו, אותרו למעלה מ-100 בתי מזוזות ומספר דומה של קלפים של מזוזות, שעל פי החשד הנם גנובים. לאחר השלמת פעולות החיפוש בביתו, הועבר הנאשם לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרו הוארך בבית המשפט במספר ימים לטובת מיצויה. במהלך חקירתו ובעת שהוטחו בפניו סרטוני מצלמת האבטחה, טען הנאשם כי החשוד שתועד אכן דומה לו, אך לא מעבר לכך.

לאחר שחקירת מעשיו של הנאשם הושלמה על ידי חוקרי המשטרה וגובשה תשתית ראייתית נגדו בגין מעשיו, הגישה היום יחידת התביעות במחוז ירושלים את כתב האישום כאמור נגדו בגין ריבוי עבירות של הסגת גבול, גניבה, היזק לרכוש במזיד והחזקת נכס חשוד כגנוב.

סגן ניצב ליאור בן שלום, קצין חקירות ומודיעין תחנת לב הבירה, סיפר- מדובר במעשי גניבה לכאורה שביצע הנאשם תוך תעוזה ופגיעה ברגשות דת מאחר ומדובר במזוזות שחלקן בעלות ערך כספי ורגשי רב. מיד עם קבלת הדיווח על כך, חלקן של התלונות אף התקבלו באופן מקוון, נפתחה חקירה בה הושקעו מרב המאמצים והאמצעים במטרה להתחקות אחר הנאשם עוד בטרם ישוב פעם נוספת לבצע את זממו. ואכן, כעבור ימים ספורים הוא אותר בביתו, שם מתחת לספה שבחדרו איתרו הבלשים מספר רב בהחלט של מזוזות נוספות שנגנבו ממקומות שונים. בסופו של דבר, היום הוגש נגדו על ידי התביעה המשטרתית כתב אישום ובקשה להגבלת צעדיו בתקופה הקרובה.



0 תגובות